Travle dager

Hei!

Siden sist har det skjedd ganske mye… Blant annet har Maia kommet hjem igjen!:

Velkommen hjem

Så på søndag fikk jeg møte henne igjen, og det var såå koselig! Som dere ser lagde jeg, Maren og Oddrun en fin overraskelse til henne. Bollene smakte ikke så veldig godt, men det er tanken som teller!

Er det bare jeg som synes dagene går helt i surr nå som det er sommerferie? Har ikke peiling på hva jeg gjorde i går. Haha, jaja. I dag dro jeg i hvert fall tidlig til byen for å se kino med Oddrun, Maren, Reidun, Marit, Agnete og Maia. Så skyndte jeg meg til jobb etterpå (rakk det akkurat), og når jeg kom hjem i halvnitiden fant jeg denne fine gjengen:

Ingeborg, Martin, Maren, Oddrun og Maia

Ingeborg og jeg

Maia sitt fine hår 🙂

 

Det var en liten update fra meg. Vi snakkes!

Merket med , , , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar