Påskebesøk

Denne ferien har gått utrolig fort, nå er det tilbake på skolen, med mange eksamener som venter.

Påskeferien var litt grå og kjedelig…

På onsdag var været litt sånn... Og det var litt ensomt å være hjemme alene.

Iskaldt og grått og regn

Så fikk jeg besøk av en reddende engel med påskeegg!😀

Nam

Nam

og humøret ble enda bedre når jeg fikk disse to babesene på besøk!:

Malin og Agnete

Malin og Agnete!

Meg & Agge

Meg & Agge

Mens de var her dro vi selvfølgelig på shopping (er det rart jeg ikke har råd til å gjøre en dritt i sommer…), rugbykamp og spiste ute. Og måtte selvfølgelig sjekke ut nattlivet i Cardiff og!

IMG_4622 _MG_4632

Kafebesøk må til._MG_4641

Klar for rugbykamp!

Klar for rugbykamp!

IMG_4650Litt skuff at Cardiff Blues tapte da (tror jeg i hvert fall, vi gikk hjem litt tidlig for å rekke bussen og fordi det var så syyykt kaldt!!)

På søndag tok vi farvel og jeg sa samtidig farvel til Cardiff og reiste til Lanzarote! Mer om det kommer (når jeg gidder)

 

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Påskebesøk

  1. Agnete sier:

    Det var så sinnsykt gøøy!! Må ha flere sånne turer😀

Legg igjen en kommentar

