Ready Set Go

Hei! I morgen kommer Agnete og Malin, gleder meg kjempemasse! Så i dag har jeg ryddet rommmet, gjort ferdig leksene og pakket litt. Reiser nemlig til Spania samme dag som de reiser hjem, så har prøvd å få unnagjort lekser og pakking i dag! De kommer ikke før i morgen kveld, men i kveld har jeg planer, og i morgen tidlig har jeg Pass Plus driving. Travel ferie, med andre ord!

Er forresten veldig vanskelig å pakke, aner jo ikke hva jeg trenger. Så hittil har jeg pakket alt fra bikini til strikkegenser. Håper bare jeg får mest bruk for førstnevnte, hehe. Værmeldingene ser ikke så altfor ille ut, så krysser fingrene for at det er varmt og deilig der nede! Er jo i hvert fall ISKALDT her for tiden. Snødde til og med litt i går morges, hva skjer?

Pakket og klart!

Pakket og klart!

Klar for sommer og sol :D

Klar for sommer og soool😀

Ryddig rom klart til besøk

Ryddig rom klart til besøk

Heyyyyy

Heyyyyy

Vet ikke om det blir flere innlegg før jeg kommer hjem fra Lanzarote, så benytter sjansen til å si GOD PÅSKE ALLESAMMEN!

Merket med , , , , , , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

