Venter på bussen

Oioi, blogger to dager paa rad! Ikke bli vant til det da, eneste grunnen til at jeg blogger naa er at jeg har photography, og laereren er borte (som vanlig). Hun skal tydeligvis vaere borte i seks uker denne gangen, saa blir helt sikkert noen veldig produktive fototimer fremover… Saa er stuck her i to timer. Bussen tilbake til jenteskolen gaar om en time, saa da benyttet jeg anledningen til aa blogge. De jeg pleier aa vaere med i foto har gaatt siden de har andre fag som kraesjer med foto i timeplanen, men jeg maa henge her til bussen gaar, jippi.

Siden jeg foerst er inne paa temaet kan jeg jo skrive litt om hva vi gjoer i photography. Sannheten er at vi ikke gjoer saa mye, foeler ikke at jeg har blitt en proff fotograf som egentlig var planen min. Er vel litt min egen skyld siden jeg er ganske lat, men skylder paa at laereren ikke har vaert her i over halvparten av timene. Naar hun er her sitter hun inne paa kontoret sitt saa maa vi gaa dit og spoerre om hjelp hvis vi lurer paa noe. Saa ja, har vel innsett at jeg ikke kan forvente at laereren skal gjoere meg proff, saa fremover skal jeg proeve aa jobbe litt mer paa egenhaand, saa faar jeg i hvert fall litt ut av dette faget…

Foto er ogsaa det eneste faget vi bruker PC i (med engelsk tastatur, skal bytte ut norske bokstaver naar jeg kommer hjem). Det er ganske greit, men nesten alt er sperret da. Er litt irriterende aa gjoere foto-research naar de sperrer hele siden hvis det er litt nakenhet eller banneord.

Dette ble et ganske unoedvendig innlegg, sletter det nok senere. Men ja. Happy monday everybody!

Merket med , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Venter på bussen

  1. Agnete sier:

    det er goy aa fotografere, trenger jo ikke aa bli proff, amatorfotografer kan jo ta mange gode bilder😉 Ae liker ihvertfall aa ta bilder bare paa fritiden og hvis du ikke har tenkt aa jobbe med fotografi er det jo ingen vits i aa bli proff, men lurt aa kjope blader eller boker om fotografi da :))

Legg igjen en kommentar

