Min siste uke som barn

Herregud, så fort denne helgen har gått, skjønner ikke hvordan det kan være søndag allerede! Søndag betyr også et det er nøyaktig en uke til jeg blir 18. Det vil si at dette er min siste uke som barn, wææ! Har ikke gjort noe veldig spesielt denne helgen, var på konsert i går og har shoppet litt. Pluss at jeg og Silje har begynt å planlegge sydentur i påsken! Og i vinterferien skal jeg jo til Dublin, not bad!

Forresten vil jeg gjerne blogge, men aaaner ikke hva jeg skal blogge om. Noe spesielt dere vil lese om?

1-edits

 

Store skills i photoshop. Ha en fin søndagskveld!

Merket med , , , , , , , , , , , , , ,

8 thoughts on “Min siste uke som barn

  1. Marit sier:

    Fine bilder! Spesielt i svart/hvit. Var fuglene tamme eller?
    I neste blogg (etter 18-årsdagen) kan du vel blogge om følelsen av å være voksen ;.)

  2. Marit sier:

    Huff, jammen lurte du meg! Du skulle fått skjenn, om du hadde vore vaksen – ha ha ha😉

  3. lise pålsen sier:

    du var fin på de ene bilde😀😀 hilsen hon du vet😉

Legg igjen en kommentar

