I’m Back!

Heyhey alle mine trofaste lesere! På tide med et nytt innlegg, ja? Har fått litt klager på at jeg blogger for lite, så skal prøve å skjerpe meg!

Overraskende nok var det faktisk utrolig deilig å komme tilbake til Cardiff. Var ganske kjipt å forlate Norge, men som jeg trodde gikk det fint med en gang jeg satte føttene på walisisk jord igjen. Skolen er bare chill som vanlig, og det er såå deilig å komme tilbake til det britiske klimaet. Går rundt i genser for tiden, uvanlig varmt selv til å være Cardiff, men veldig deilig.

En annen grunn til at det er deilig å være «hjemme» igjen, er jo alt jeg har å se frem til. Besøk, Dublintur, Sydentur er bare litt av det som skal skje de neste månedene. Og ikke minst at jeg blir 18 år!! Endelig voksen, jippi!

Hvis noen lurer på hva som har skjedd de siste dagene etter jeg kom: ikke så mye. Var innbytter på voksen-netballaget (jeg spiller på barnelaget, lol) påmandag, og spilte nøyaktig 15 sekunder på slutten av kampen da en av spillerne fikk krampe. Følte virkelig at jeg bidro. Var på trening (med barnelaget) i dag, og fikk kampoppsettet for dette året. Utrolig masse kamper fremover! Kan ikke si jeg gleder meg, forrige kamp tapte vi 48-1, hahahahah…

_MG_3698

Tur med hundene etter skolen i dag

Tur med hundene etter skolen i dag

Merket med , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “I’m Back!

  1. Agnete sier:

    Næmmen så fiine hunder da!! OG stolt av å kjenne en nettballspiller uansett om dere taper eller ikke:))

Legg igjen en kommentar

