Netballkjole

På onsdag skulle jeg egentlig spille min første netballkamp, men dessverre dukket ikke motstanderne opp… Kanskje like greit, siden jeg ikke kan reglene, men må innrømme jeg ble litt skuffet etter å ha tatt turen helt inn til Cardiff og ventet der et par timer før kampen. Jaja, vi «vant» i hvert fall. Vi er nå øverst på tabellen uten å ha spilt en eneste kamp, haha. (det samme skjedde forrige gang de skulle spille, men da var ikke jeg med).

Ja, vi spiller i kjoler, hahahahahahah, kommer ikke over hvor teit det er! Jaja, litt gøy da, kommer aldri til å kaste denne drakten. Kanskje jeg kan bruke den til joggeturer eller noe når jeg kommer hjem?… Hehe. Fikk også en hettegenser, woho.

I dag er jeg bare hjemme, skal nemlig opp klokken syv i morgen! Skal på en spontan togtur til Nord-Wales, det blir kjekt!

Merket med , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Netballkjole

  1. Agnete sier:

    flinke som er på toppen av tabellen! hehe, men god tur til nord-wales! :*

Legg igjen en kommentar

