Rugby match

Hei! Håper alle har hatt en fin helg. Vet det er lenge siden jeg har blogget. Dessverre har PC-skjermen min blitt knust så dere får ha tålmodighet med bloggingen fremover! Bruker TV’en vår som skjerm at the moment, så er ikke helt krise altså. Men ulempen er at vi ikke kan se på TV samtidig😦 I går var jeg først på Cardiff Castle med hele den norske gruppen. Var helt greit egentlig, nå har jeg i hvert fall vært der!

Senere på dagen dro en del av oss på rugbykamp. Kjøpte spontant billetter til landskampen mellom Wales og Argentina. Det var veldig gøy egentlig, rugby er jo nasjonalsporten til Wales så spennende å ha vært med på. Hele byen var full av supportere, og det var kjempegod stemning (i hvert fall før kampen). Selve kampen var jo ganske spennende også. Folk ble skadet hele tiden, slått i svime, bært ut på båre osv. Så var ganske mye action! Dessverre tapte Wales, så det var litt av et begravelsesfølge som kom ut av Millenium Stadium etterpå. Får håpe de vinner neste kamp, som er mot Samoa!

Hadde bare med meg et lite kompaktkamera som gikk tom for batteri før kampen startet. Derfor har jeg dessverre ikke bilder fra selve kampen!

Rød drage på kinnet heyhey


Kjempesvær stadium!!


I dag har jeg for det meste gjort lekser og øvd på teoriprøve. Skal ha den om ikke så alt for lenge, wish me luck!

Merket med , , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Rugby match

  1. pappa sier:

    Luck is hereby wished😉

  2. Marit sier:

    Lykke til Inger!
    Artig blogg🙂

Legg igjen en kommentar

