Remember, remember the fifth of November

Ja, vet det er sjette november i dag, men kom hjem så sent i går at jeg ikke fikk tid til å skrive noe. I går var det altså «Bonfire night», noe jeg ikke var sikker på hva betydde før kjørelæreren min lærte meg det i dag. Kort fortalt ferier de at Guy Hawks for hundre år siden ikke klarte å sette fyr på parlamentet (?). Som et minne om dette feier de hvert år med fyrverkeri og bål der de brenner en «guy»/mann.

Var egentlig ikke så veldig vellykket for min del. Måtte vente en evighet på taxien til Barry Island der jeg skulle se på fyrverkeri, så jeg kom selvfølgelig akkurat for sent. Måtte gå gjennom en bølge av mennesker som gikk motsatt vei, men fant da de andre til slutt! Så var det bare å gå hjem igjen, og det var iskaldt! På veien hjem skulle vi kjøpe fish and chips (<333) til middag, men butikken var stengt! Just my luck. Så det ble middagsrester til middag/kvelds, menmen. Skal ha spaghetti i dag, så nå er jeg glad igjen😉 og rebarbra-pai til dessert, wii!

Later som jeg tok dette bildet

Merket med , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Remember, remember the fifth of November

  1. Agnete sier:

    hahah ååe stakkars!! men du skriver morsomt da😀 hehe, hvis det var en trøst😉

Legg igjen en kommentar

