Ferie!

Har ikke ord for hvor glad jeg er nå, har endelig fått ferie! I morgen blir det norsk-kurs og så skal hele den norske gruppen på roadtrip rundt i Wales søndag til tirsdag. Vet ikke helt detaljene, men det blir nok veldig gøy! Gleder meg🙂

Har ikke blogget så veldig mye denne uken, har hatt det ganske travelt egentlig. Trener netball to ganger i uken nå, på to forskjellige lag. Valgte å gjøre det fordi hvert lag bare trener en gang i uken, og syns det er litt lite. Har også to kjøretimer i uken, elsker å kjøre. Forresten: skjønte ikke at farten sto i miles per hour i stedet for km/t før nå nylig, noe som vil si at mens jeg trodde jeg kjørte i 60 km/t, kjørte jeg egentlig nesten 100 km/t!! Hahahaha…. Typisk meg.

I dag var det no-uniform day på skolen. Vi kunne velge å gå uten uniform mot å betale et pund, så alle gikk uten uniform selvfølgelig. Lærerne kunne gå i litt mer «casual» klær – de går vanligvis med skjorte og slips, skjørt/penbukse og bluse og lignende. Var litt rart å se alle med helt vanlige klær, vanligvis ser jo alle helt like ut!

Har hatt en sånn dag før, måtte betale for det da også. Pengene går til veldedighet, vi har utrolig mye veldedighetsgreier på skolen. Alle på mitt trinn må gjøre 30 timer veldedighetsarbeid, og det er hele tiden folk som går rundt og samler inn penger, selger ting og så videre. Hver uke blir de som har samlet inn masse penger skrytt av på assembly (samling av elevene om morgenen).

fancy

Ingen uniform!!

God helg alle sammen, og god ferie til meg🙂

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Ferie!

  1. Agnete sier:

    god tur!! Blir sikkert kjempegøy😀

  2. Eva Hole sier:

    God feie Inger- kos deg!!

    klem mamma

Legg igjen en kommentar

