Høst i Wales

I går var jeg på netballtrening for første gang (har jo spilt det en gang på skolen, men det var ikke med alle reglene osv.). Gikk veldig greit! I begynnelsen skulle vi trene i par, og da ble jeg paret opp med den eldste spilleren på laget (sånn 60 år). Hahaha, fikk snakket litt mer med de andre på slutten av treningen da heldigvis, og alle var veldig hjelpsomme med tanke på at jeg ikke kan reglene. Det er utrolig mange rare regler egentlig, man må for eksempel stå en meter unna personen som har ballen, så må man liksom strekke seg den meteren for å blokkere osv. Ser veldig dumt/morsomt ut! Skal prøve et annet lag i dag, så tenkte jeg å velge det jeg liker best.

Det er veldig fine høstfarger her for tiden! Tok noen kjappe bilder på vei hjem fra gutteskolen i dag tidlig (dro hjem siden jeg ikke hadde time igjen før slutten av dagen).


Hva har dere gjort i dag?

Merket med , , , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Høst i Wales

  1. Pappa sier:

    Flotte bilder! Har du photoshoppet dem for å få fram de klare fargene og kontrastene?

  2. Eva Hole sier:

    Nydelige bilder, fint vær her også for tiden🙂
    Har ikke gjort noe spesielt, vært på jobb, laget middagWOK)
    , støvsuget og oppdatert kalenderen for resten av året, mye julebord og selskapeligheter fremover🙂

Legg igjen en kommentar

