Drop every fear

Hei! Kjeder meg ganske mye nå, fordi jeg ikke får TVen til å virke, hahaha… Så aldri på TV hjemme, men her har det blitt en vane og sitte foran TVen med PCen i fanget. I dag har jeg for det meste gjort fysikk – har en fysikkprøve i morgen. Ingen av prøvene vi har er tellende, de er kun forberedelser til eksamen, så tar det egentlig ikke så veldig alvorlig selv om jeg kanskje burde… I går hadde jeg en del av de andre norske her, og vi kjøpte inn masse usunn mat og koste oss egentlig ganske mye med det hele natten! På fredag dro jeg ut i Cardiff. Har hatt en bra helg!

Hanne har vært med moren hennes som er på besøk hele helgen, litt rart å ikke ha henne her. Bor jo med henne i tillegg til å gå på skole sammen, så rart å ikke se henne på et par dager.

Neste helg skal jeg dra og surfe i Phortcawl, wii!

Merket med , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Drop every fear

  1. Marit sier:

    Hei, det var et vettugt ord du tok med. Viktig å huske🙂

  2. Agnete sier:

    ahh Inger! Av og til blir det bare for tomt uten deg i klassen!! Savner deg så mye❤

Legg igjen en kommentar

