Flink Pike

Hei! Håper alle har hatt en bra helg. På fredag var jeg i Barry Town med en venninne, og på lørdag var jeg først i Cardiff for å feire Ingrids bursdag og så var jeg med noen Barry-folk på kvelden. På lørdag våknet jeg faktisk klokken 8 (!!) om morgenen, så jeg bestemte meg for å ta en joggetur. Må prøve å holde meg i form siden maten er ganske usunn her! I dag har jeg og Hanne vasket og ommøblert TV-stuen, og jeg har ryddet rommet og vasket klær. Vi har også vasket kjøkkenet og vasket sofatrekket, noe som trengtes… Vi gikk en tur med hundene, de blir helt gale når vi går med dem, haha. Har også gjort kjemilekser, fysikklekser og tatt bilder til Photography (26/100 bilder ferdig redigert!). Har med andre ord vært flink pike i dag.

Har tenkt å starte med å ha en «fun fact» i hvert innlegg fremover. Syns sånne ting er ganske gøy å lese selv, pluss at det har vært litt lite tekst i de siste innleggene. Første fun fact kommer i slutten av dette innlegget, gled dere! Haha

Her kommer bilder fra helgen, har nesten ikke tatt bilder siden det har vært så grått, mørkt og kaldt, har ikke fristet å dra frem kameraet.

Bursdagsbarnet!

Vi tok pariserhjul i Cardiff bay, woho

 

Fun Fact #1

Briter er veldig nøye med å spare strøm. Man må alltid dra ut stikk-kontakter etter at man er ferdig med å bruke strøm. Det er også brytere på stikk-kontaktene som man slår av og på. Det å slå av lyset i rom man ikke bruker er en selvfølge, og man står ikke en halvtime i dusjen som man kanskje ville gjort hjemme. Så vi nordmenn trenger vel egentlig ikke å klage på strømprisen!

Merket med , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Flink Pike

  1. Agnete sier:

    nice med funfact i hvert innlegg!! eg likar :))

  2. Marit sier:

    Veldig flink pike! Tenk å få gjort så masse, skal prøve å bli nesten like flink… God ide med fun facts🙂

Legg igjen en kommentar

