T.G.I.F.

I går dro jeg inn til Cardiff med Hanne, Vanja og Caroline. Det er virkelig utrolig fint der, elsker byen!!

«The Arcade», kjempefin gågåte med tak over. Her er det masse små, fine butikker. Fant blant annet en fotobutikk der jeg kjøpte kameraveske.

Paralympics på storskjerm!

Dette er en butikk inne på Sant David-senteret som heter Gilly Hicks. Fikk faktisk spørsmål om jeg ville jobbe der!

Fine Vanja og Caroline!

I dag er det endelig fredag, noe som betyr helg! Var utrolig kjedelig på skolen i dag, vi hadde et fag som heter Welsh Bacculerate hele dagen. Dette er det eneste «obligatoriske» (det er egentlig valgfritt, men vi blir tvunget til å ha det) faget. Så i dag hørte vi lange foredrag fra fem ulike veldedighetsorganisasjoner. Vi skal velge hvem av dem vi vil støtte, så må vi gjøre arbeid for dem. Dette er bare en liten del av faget da, vi skal også lære Communication Skills (vet ikke hva det er) og andre ting jeg ikke husker akkurat nå.

Meg med skoleuniform! (det er logo på cardiganen også). Som dere ser går jeg ikke med buksene jeg kjøpte, de fikk nemlig en flekk… Noe som egentlig ikke gjør noe.

Hanne med hundene🙂

Nå skal jeg snart til Caroline, så skal vi på omvisning på et treningsenter inne i Barry. Etter det er planen å leie filmer på biblioteket, så blir det filmkveld. Snakkes!

 

 

 

 

Merket med , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “T.G.I.F.

  1. Hilde sier:

    Kjekt å høyre koss det går med deg der borte!
    Fortsatt fint opphald og GOD HELG!

Legg igjen en kommentar

