Noswaith Dda

Eller god kveld, som vi sier på norsk! Har hatt noen kjempefine dager her i Barry. Har vært kjempefint vær! Var på skolen i dag, noe som egentlig var ganske kjedelig fordi jeg måtte sitte på et venterom i fem timer før jeg hadde én mattetime. Så dro jeg hjem. Har helt sinnsykt mange fritimer!

På mandag møtte Hanne og jeg Caroline og Petter i Barry Town. Det var kjempekoselig! Det er faktisk overraskende mange butikker der, men ikke så mange interessante for oss da. Det er også et stort bibliotek med masse filmer man kan låne!

Strike a pose…

Alle skilt og plakater står både på engelsk og walisisk!

Var i Barry i går etter skolen og, sammen med Caroline, Vanja, Petter og Benedicte. Benedicte møtte vi på skolen i går, hun er også fra Bergen. Hun er utvekslingselev gjennom EF. Utrolig gøy og tilfeldig å finne enda en bergenser på en så random plass som Barry! Vi kjøpte skoleuniformer og litt andre ting. Buksen jeg gikk med i går var tydeligvis alt for stram, så jeg kjøpte en helt forferdelig slengbukse-lignende sak. Jaja, skiller meg i hvert fall ikke ut lenger, selv om jeg nok kommer til å gå med vanlige bukser etter hvert.

Blir utrolig masse gåing frem og tilbake, men det er vel bare bra, med tanke på at maten ikke er direkte sunn her… Tenker også begynne på en sport! Hvis ikke det blir til, har de et kjempefint treningssenter i Barry, så det ordner seg nok uansett.

Rosie, ene hundevalpen som bor her. Rosie er ett år, mens Nellie (den andre valpen) er fire-fem måneder.

Dr. Martens, utrolig billig i forhold til Norge!

Håper det går bra med alle hjemme i Norge!

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Noswaith Dda

  1. Agnete sier:

    Er det toms jeg ser på det ene bildet?? :))

Legg igjen en kommentar

