Endelig fremme!

På tide å blogge nå, kanskje… Beklager lite oppdateringer, men det har vært mye å tenke på og mye å gjøre.

Kan vel først fortelle om reisen. Som dere vet mistet jeg og 7 andre (blant annet gruppelederen!) flyet fra Amsterdam. Var litt forskjellige grunner til det, for det første sto det ikke på alle billettene når boardingen begynte/sluttet. Tok også sinnsykt lang tid i sikkerhetskontrollen – jeg fikk en grundig kroppsvisitasjon mens en annen fikk bagasjen gått gjennom. Vi hadde allerede vært i Amsterdam i fire timer da dette skjedde – så var det bare å vente to-tre timer til før vi tok neste fly til London. I London måtte vi ta tre ulike tubes (?) til togstasjonen, der vi måtte vente en time på neste tog. Da vi omsider kom oss på toget var det selvfølgelig forsinket,og vi satt der i omtrent en time før det begynte å kjøre. Toget var stappfullt, og det var ikke alle som fikk sitteplasser. Etter tre timer var det endelig på tide å gå av. På grunn av misforståelser kom ikke Caroline stakkars seg av i tide, og jeg og noen andre måtte kjøre og hente henne på neste stasjon. Det endte med at jeg og Caroline sov over hos Emilies vertsfamilie – vi la oss halv fem. Neste morgen ble vi vekket og kjørt til våre familier.

Utsikt over fine Bergen

Trøtte tryner på togstasjonen i London

På lørdag dro vi inn til byen for å ha en liten omvisning. Dro inn til byen igjen i går for å kjøpe litt nødvendige ting. Etterhvert ble det nesten hele gjengen, det var veldig koselig! Jeg kjøpte nytt simkort til mobilen (som jeg foreløpig ikke får til å virke), to par svarte sko og en svart bukse til skoleuniformen. Kan sikkert vise senere hvis noen er interessert! Kjøpte også litt småting som tannkrem og sokker.

Tom Daley!

Ingrid, Vanja og Hanne

 

Andreas og Petter

Begynner på skolen i morgen, det blir spennende! Nå skal jeg og Hanne stikke bort til Caroline, så skal vi dra inn til Barry «sentrum». Gleder meg!

– Inger

 

Merket med , , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Endelig fremme!

  1. Eva Hole sier:

    Phu- litt av en tur!!! Bra at alle er trygt fremme !

  2. Agnete sier:

    fint at det ordnet seg til slutt da!! Gleder meg til å høre om hvordan skolen er og du må huske å legge ut bilde av deg i skoleuniformen:D hihi

  3. Oddleif sier:

    Det er ikke lov til å ha på elektronisk utstyr (eksempelvis kamera) under start og landing, unge frøken.

Legg igjen en kommentar

