12 Days Left

Hola people!

På tide med en oppdatering, kanskje…? en stund siden sist innlegg, så jeg bestemte meg for å skjerpe meg og bruke søndagskvelden til bloggen. Har ikke gjort noe i dag uansett, typisk søndag. Har virkelig nytt de siste dagene av ferien. Har vært i byen, filmkveld hos Maia og bursdagsfest hos Sara som ble hele 18 år! I morgen er det faktisk bare 5 måneder til jeg blir 18 selv, gleder meg utrolig mye!

En random dag på kongen. Vi var så sent ute at det rakk å bli kaldt når vi kom frem… Mariell, Synne, Kristine, meg

Selv om jeg sier «de siste dagene av ferien», så begynner jeg jo faktisk ikke skikkelig på skolen før om to uker. Men skal jo ha norsundervisning/leir på Manger onsdag til fredag, og mandag og tirsdag skal jeg jobbe. I tillegg begynner jo alle vennene mine på skole nå, så det blir ikke helt ferie likevel. Uken etter denne skal brukes til pakking, planlegging og jobbing, viktig med money til alt vi skal gjøre i Cardiff!!

Snakkes!

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

