Port Road East

Heisann! Nå har jeg gjort som alle andre utvekslingsstudenter, nemlig skrevet inn adressen min i google street view og funnet huset jeg skal bo i. Under ser dere det lille, hvite huset som jeg og Hanne snart skal komme til. Syns det ser veldig fint og koselig ut, jeg!Bilde

Har også gjort litt ekstra research, og har funnet kart til skolen. Jeg er jo kjent for å ha verdens dårligste retningssans, så det er bra at skoleveien ser ganske enkel og grei ut! Ifølge google skal det ta 12 minutter mellom A og B, altså blir det ikke så lang skolevei for meg. veldig glad jeg slipper å ta buss!Bilde

 

På lørdag dro jeg opp til Ingrid Beate som også skal til Wales, sammen med en del andre fra gjengen. Vi spiste taco og så på håndballkamp, kjempekoselig! Etterpå dro jeg bort til Ingeborg der jeg, Maren og Kristine så en film der alle ble spist av pirajaer… Haha, var koselig det!Bilde

Hanne, Ingrid, Mahlet, Caroline, Andreas og Synne! Bildet er lånt av søte Emilie :) Ingrid Beate og Emilie er ikke med på bildet.

Nå skal jeg til Kongen for å nyte været, kos dere i sommervarmen alle sammen!

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Port Road East

  1. Agnete sier:

    så søtt hus! haha, heldig som ikke trenger å ta buss til skolen da😀

Legg igjen en kommentar

