Long time, no see

Heisann!

I går traff jeg Silje, Ingrid Beate og Ingrid som jeg skal reise til Wales med. Det var kjempekoselig, og vi fikk snakket masse. Gleder meg til å finne på ting med dem og resten av gjengen i Wales. Vi har planlagt masse, og det blir nok en del Londonturer, road trips og konserter neste år! Får se om det blir noe av alt da, men skal nok bli et fantastisk år med mange gode minner uansett.

Gleder meg bare mer og mer for hver dag nå. Man går jo glipp av en del mens man er borte, jeg er for eksempel invitert i et stort brullyp dagen etter avreise til Wales. Det er kjipt, men man må vel nesten bare regne med det. Kommer jo uansett til å oppleve masse, så kan vel ikke akkurat klage.

Uansett! De siste dagene har jeg vært litt rundt omkring, og i morgen reiser jeg igjen. Da blir det familebursdag på hytten, og etter det blir det road trip til Stadt med noen venner. Der skal jeg lære å surfe, wii! Skal prøve å ta litt bilder, selv om kameraet ikke tåler vann så godt… hehe.

Cupcakes med fine Silje, Ingrid og Ingrid Beate

Dagstur til Øygarden med familien (mamma sin bursdagsgave)

Noen som har prøvd surfing før?

 

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

