Hjem til regnet

Da var jeg endelig hjemme! Merket med en gang at jeg var hjemme i Bergen når jeg kjente regnet da jeg gikk ut at flyplassen. Var en ganske slitsom reise, først måtte vi stappe 6 personer + 6 kofferter inn i en liten bil  for å komme til flyplassen i Barcelona (ja, det gikk), og så ble selvfølgelig flyet forsinket. MEN, det har vært en kjempefin ferie, selv om det selvfølgelig er deilig å endelig komme hjem også! Tok egentlig ikke så mange bilder den siste halvdelen av ferien, men her er de siste jeg kommer til å legge ut:

I går kveld, på vei hjem til hotellet.

La Sagrada Familia! Dette er en katedral som er blitt bygget på i over hundre år, og den er enda ikke ferdig. Det var store heisekraner og mange bygningsarbeidere der. Vi skulle egentlig inn også, men køen var en kilometer lang, så det ble ikke av dessverre.

Se så brun jeg har blitt😀😀

 

Noen andre som er hjemme i ferien?

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Hjem til regnet

  1. Marianne sier:

    Tæn ja!! :O i morgen er det meldt….. 46 mm med nedbør her! fuck my life x 2 ^lg1000

Legg igjen en kommentar

