Summertime


Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Summertime

  1. Hilde sier:

    Mmmmmmm Herlig, herlig.
    Missunnelig? Ja, i alle fall i dag. Her hjemme er det for tiden 10-12 grader og ØS PØS!!!😦

  2. Agnete sier:

    Fine bilder!!😀

  3. Camilla sier:

    Hei! Sorry for et så sent svar, har ikke vært så mye på bloggen min i det siste haha. Så utrolig kjekt at du skal til Wales, du kommer til å ha et FANTATISK ÅR! Hadde det beste året i mitt liv! Hvilken skole har du kommet til?🙂

    Ja, jeg hadde foto! Jeg likte det kjempegodt. Læreren min var litt.. Vell. Hun var koselig, men veldig streng med karakterer. Det gjorde egentlig ikke så mye, likte det godt allikevel. Jeg kan/kunne omtrent ingenting om foto. Har alltid likt det kjempegodt og har alltid tatt masse bilder, men har ikke hatt noen kurs eller noe slikt. Brukte et helt vanlig digital kamera, hvordan man bruker det er vell det viktigste. Nå har jeg kjøpt meg et speilrefleks, men det trenger man absolutt ikke. På skolen jeg gikk på kan man også låne kamera, men brukte også en veninne sitt en del.

    Blir kjekt å følge med på bloggen, bare spør hvis du lurer på noe mer!
    Klem Camilla🙂

Legg igjen en kommentar

