Never Hold Back

Heisann!

Tenkte å si at jeg reiser på fredag, så da blir det lite blogging, selv om det kanskje kommer et lite innlegg i morgen. Jeg skal ta masse fine bilder som kommer på bloggen etter hvert, regner med at det er internettforbindelse i Spania!  I dag dro jeg og Maren til byen for å møte Kari igjen. Hun gikk i klassen min i fjor, og hun kommer egentlig fra Tyskland (som er hvor hun bor nå). Utrolig koselig (og rart!) å se henne igjen. Hun hadde forandret seg masse. Og hun har invitert oss på besøk til henne i Tyskland, så det må vi jo få til en gang!

Bilder fra i går og i dag:

Maia og Maren

Kari og Maren

Kakee❤

Eirin, jeg, Maria og Amanda

Føler jeg har blogget litt lite om utveksling i det siste, men samtidig har jeg jo lyst til å holde bloggen litt aktiv. Håper det ikke er altfor kjedelig med innlegg som dette. Så håper dere overlever med feriebilder og lignende til jeg faktisk kommer meg til Wales, haha!

Noe dere vil jeg skal blogge om som har med utveksling (eller annet) å gjøre?

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Never Hold Back

  1. Amanda sier:

    Nydelig bilde må jeg si. Veldig veldig pent.

Legg igjen en kommentar

