«Time you enjoy wasting, is not time wasted»

Hei folkens!

De siste dagene har gått veldig fort. Jeg har gjort masse forskjellig, i tillegg til å jobbe hver dag. I dag er det søndag, noe som betyr fridag – og det er såå deilig. Skal på kino og spise med noen folk fra jobben senere i dag faktisk, får vel aldri pause fra dem. Haha, neida. Det blir nok koselig!

Bilde

Jeg og Maren tok våttkortet – her redder jeg Maren fra å drukne😉

Jeg savner mange av vennene mine ganske mye nå, og det er bare i ferien. Rart å tenke på hvor mye jeg kommer til å savne dem mens jeg er i Cardiff – helt alene. Jeg har jo selvfølgelig de andre norske og vertsfamilie, men ingen jeg kjenner like godt som venner og familie her i Norge. Sånn kommer det i hvert fall til å være i begynnelsen, men jeg får vel noen nære venner etter hvert, håper jeg. Og jeg tror uansett det er verdt det, jeg kommer jo til å oppleve såå mye! Og det er jo fritt frem for folk til å besøke meg, håper at noen vil ta turen!😀

Bilde

Merket med , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

