Update

Hei!

Har blitt litt lite blogging i det siste – grunnen er at jeg rett og slett ikke har gjort noe som helst spennende denne uken. Jobber hver dag utenom søndag, og det skjer altså ikke noe spennende for tiden.

I går skulle jeg egentlig være med Wales-gjengen, men det ble ikke av. Var veldig få som kunne, og jeg fikk ikke tid til å dra ned og se kino med dem som kom. Jaja, dro og fikk sett fotballkampen med herlige venner, så det ble ikke en kjedelig dag likevel.

I morgen håper jeg å få sett Maia igjen, hun kom hjem fra USA i dag. Hun er en av de vennene jeg har hatt lengst, og har savnet henne masse mens hun vært borte, så det blir nok kjempekoselig!

Noen bilder fra de siste dagene:

God helg alle sammen!

Merket med , , , , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Update

  1. Sigrid Eide Nielsen sier:

    Hei Inger Ja no har eg : far mor , sett på bloggen din , og mange fine bilder. Godt kamera sikkert. Håpar du far ei fin og lærerik tid! Lukke til!! (vert litt tomt heime )

  2. Agnete sier:

    sykt fint bilde av deg!!❤

  3. Marianne sier:

    Fine bilder! Profilbilde det første der btw!!

Legg igjen en kommentar

