Nytt kamera!

Jeg kjøpte nytt kamera på lørdag, jippi! Før har jeg bare hatt et lite kompaktkamera, men nå har jeg i hvert fall et kjempebra speilreflekskamera! Kameraet heter canon eos 550D, og det er er ganske så bra amatørspeilreflekskamera. Skal jo muligens ta fotografi som fag i Wales også, så da trengte jeg et bra kamera uansett.

Kameraet, et ekstra objektiv og en lærebok

Med i pakken fikk jeg ganske masse: speilreflekskamera, et ekstra teleobjektiv og en bok som dere ser på bildet over, og i tillegg fikk jeg et lite kompaktkamera, fotokurs, minnebrikke og et gavekort på 600,- hos Fotoknudsen. Alt sammen for 5000 kr. Ikke verst! Bare kameraet kostet rundt 7000 for to år siden.

Maren koser seg med såpebobler, haha

Skal prøve å blogge litt oftere, men gjør ikke så mye spennende om dagen. I dag har jeg vært på jobb, noe jeg skal de neste fem dagene også. Menmen, blir jo penger av det! Gjett om det blir shopping i Barcelona, og ikke minst Cardiff!😀

Blir snart hentet, så blir det filmkveld, koselig! Vi blogges😉

 

Merket med , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Nytt kamera!

  1. Mari sier:

    Så kult kamera, morsommere å ta bilder blir det også😉

Legg igjen en kommentar

