Hvor jeg skal på ferie

Hei!

Jeg tenkte å skrive et innlegg om hvor jeg skal på ferie i år. Gleder meg utrolig masse!

Først går turen til Paris sammen med mamma, pappa og Maren + Oddrun sin familie. Vi blir der i mindre enn et døgn, men håper å få sett litt av byen i hvert fall!

Etter det tar vi flyet videre til Bourgogne. Bourgogne er en del av Frankrike som ligger i sør. Her skal vi cruise rundt i en kanalbåt i Sør-Frankrike. Planlegger å ta rollen som kaptein! Ellers skal jeg sykle langs elvebredden, sole meg på båtdekket, gå på søte markeder i landsbyer langs kanalene… Drømmer meg bort allerede!

Sist men ikke minst… Etter vårt lille elvecruise reiser familien til byen Sitges i Spania med leiebil. Leiebilen beholder vi resten av oppholdet, og det er jo perfekt med tanke på at vi ikke bor langt fra Barcelona! Her kommer forresten Jarle også.

Hotellet vi skal bo på.

Fra hotellet, fin utsikt eller?

BARCELONA!

Har du vært i Barcelona/Bourgogne før?

Hvor skal du på ferie?

Merket med , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Hvor jeg skal på ferie

  1. Oddrun sier:

    Wii❤ Gleder meg sykt mye til vi drar!

  2. Therese sier:

    åå så deilig:D !!

Legg igjen en kommentar

