Fin start på ferien!

God morgen!

Jeg og Amanda hadde en kjempefin avskjedsfest i går. Siden Amanda skal til USA, og jeg skal til Wales bestemte vi oss for å ha en avskjedsfest sammen. Planen var egentlig å ha det ute et sted, men vi er veldig glad for at vi bestemte oss for å ha det hos meg i stedet, det regnet jo hele kvelden! Men, vi fikk grillet uansett, så det var jo bra! Syns det ble en utrolig fin kveld med mange venner og kos! :) Og det er jo også en perfekt start på sommerferien!

Nå venter jeg egentlig bare på at resten skal våkne. Vi var oppe i sted og ryddet, men så la alle seg til å sove igjen seg igjen av en eller annen grunn… Så nå sitter jeg og loner med PC’en og ser på bilder fra gårsdagen.

Avskjedsgavee🙂

Amanda, Marie, Mahlet, Johan (bak Mahlet), Casper, Maria, Sara, Axel og Julie. Fine folk!

Mahlet, Malene og Thea

Jeg, Mahlet og Malene

Ingeborg

Sara, Amanda, Vegard og Julie

Casper, Marie, Axel, Mahlet og Kristine

Disse to stjal sengen min… Fikk en litt mindre god sengeplass i stuen

Merket med , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “Fin start på ferien!

  1. juliedidriksen sier:

    Se jeg ligger på gulvet uten teppe, åsså gir du ikke teppe til meg, men Amanda😦❤

  2. Agnete sier:

    det var utroolig koselig!!❤

Legg igjen en kommentar

