Ferieslutt

Nå virker det som om min lille «ferie» snart går mot slutten dessverre… Så i dag har jeg gjort matte (ga opp etter en halvtime) og prøvd å foreberede meg mentalt til å starte på skolen igjen. Er helt i sommerferiemodus, jeg nå! Jaja, får vel tenke på de som har vært på skolen disse to ukene. Selv har jeg jo sluppet matteeksamen og mange prøver, så alt i alt er jeg ganske heldig!

I dag var jeg på kino med noen søte jenter i klassen. Lenge siden sist! Vi så filmen «The Dictator», laget av de samme som lagde «Borat». En veldig morsom film, og  ikke minst var det veldig koselig å se jentene igjen. Her er traileren:

Har også fått et hefte fra skolen jeg skal gå på. Der sto det masse informasjon! Skjønner fortsatt ikke helt systemet, vet ikke engang hvilket trinn jeg skal gå på. Får ta det som det kommer!

 

Learning for Life = Dysgu am Fywyd på walisisk

Merket med , , , , ,

4 thoughts on “Ferieslutt

  1. Amanda sier:

    Nesten litt glad for at det er skole, for savnet dere veldig, selv om jeg så dere i dag.🙂
    Neste år uten deg og jentene blir rart.

  2. Julie Didriksen sier:

    WÆÆÆÆÆÆæ kommer til å savne deg når du reiser til Wales!! :((( du bør bare komme hjem og være like glad i meg som du er nå (eller jeg håper du er glad i meg)❤ ååå det blir ikke det samme å sitte på skolen uten deg, og hjelpen jeg får i mattetimene, for jeg ikke gidder å rekke opp hånden hihi❤ gonna miss you bby❤

Legg igjen en kommentar

