God nyhet!

Hei!

Nå har jeg snakket masse med Idun og Astrid, de norske elevene som bor hos Julie (min vertsmor) nå. De skal snart reise hjem til Norge, og begge er superfornøyd med oppholdet i Wales. Begge to virker kjempehyggelige, og jeg har fått mange råd og informasjon om hvordan det er å bo der. Veldig glad for at de tok kontakt med meg – nå vet jeg mye mer om stedet jeg skal tilbringe 10 måneder på.

Jeg og Hanne vil få et rom hver – og i tillegg en liten stue og et bad på deling. Huset er veldig koselig og passe stort. Vi må vaske klærne våre selv og av og til vaske opp (huset har ikke oppvaskmaskin), ellers er det ikke så mye husarbeid vi må gjøre. I følge Astrid og Idun er ikke Julie streng i det hele tatt – det eneste hun krever er at hun vet at vi er trygg når vi drar ut på byen og lignende. Hun virker jo rett og slett bare helt super! I tillegg Julies hus ligger bare 10 minutter fra skolen, så det er jo veldig praktisk🙂

Jeg har også fått vite at Bryn Hafren samarbeider med «Barry Boys» – en skole ikke langt unna Bryn Hafren. Derfor er det både gutter og jenter i timene – og jeg har også mulighet til å ta fag på gutteskolen. En veldig god nyhet, etter min mening!

Var ute med disse to finingene i går – god stemning!

Flinken sjøl på søndagstur på arboretet

 

 

Merket med , , , , ,

4 thoughts on “God nyhet!

  1. Oddrun sier:

    ååh, sykt gode nyheter da!😀

  2. Marit sier:

    sykt fin blogg, Inger!😀 hehe…❤

Legg igjen en kommentar

