Bryn Hafren

Jeg skal altså gå på Bryn Hafren Comprehensive School. Vet ikke helt om jeg er glad eller ikke, hadde jo ikke akkurat tenkt meg å gå på en jenteskole(!)… Syns det er dårlig at vi ikke har fått noe informasjon om dette tidligere. Etter hva jeg har fått inntrykk av før trodde jeg alle de aktuelle skolene var med begge kjønn. Jeg er egentlig veldig skuffet, og var ganske lei meg i hele går. MEN: har bestemt meg for å gjøre det beste ut av det. Skal prøve å få et fint år uansett!

Det er altså en skole med over 1300 jenter, med VELDIG mange forskjellige fag å velge mellom. Skal også gå med skoleuniform. Ser ut til at den er ganske stygg, men slipper i hvert fall å bruke tid på å finne ut hva jeg skal ha på meg om morgenen. Blir uten tvil HELT annerledes enn hva jeg ervant til, kommer nok til å bli en stor opplevelse!

Litt bilder jeg har funnet fra skolen:

Slik ser skolen ut

Skolens fitnessavdeling

Bassenget

Skolens hår- og skjønnhetssalong

I dag skal jeg på jobb og senere ut med bestejenten, gleder meg!

Merket med , , , , ,

Legg igjen en kommentar

