Vertsfamilie!!

I dag fikk jeg en veldig overraskende mail. Jeg har nemlig fått vertsfamilie! Jeg skal sammen med Hanne (som er en av dem jeg reiser med) bo hos en dame og hunden hennes, i området Barry, ikke langt fra Cardiff. Jeg har ikke fått vite så veldig mye enda. Hun har i hvert fall hatt mange utvekslingsstudenter boende hos seg tidligere, så hun har mye erfaring. Jeg skal gå på Bryn Hafren Comprehensive school, en skole med over 1300 elever. Kommer til å skrive mer om skolen senere!

Nå faller flere og flere ting på plass, og jeg kan begynne å se for meg hvordan neste år vil bli. I dag har jeg sagt i fra på Mandarinen at jeg ikke kan jobbe der til høsten. Heldigvis fikk jeg beskjed om at jeg mest sannsynlig får jobbe der neste år, når jeg kommer tilbake. Nå må jeg bare si ifra på mine to andre jobber!

Kathy, Kristine og jeg på vei til Kinsarvik på jobbtur i helgen

 

Merket med , , , , ,

4 thoughts on “Vertsfamilie!!

  1. Agnete sier:

    åå gratulerer!! sykt mange elever da!! går du på samme skole som alle fra Bergen eller?

  2. Oddrun sier:

    Gratulerer!! kommer til å savne deg sykt❤

Legg igjen en kommentar

