Blogg!

Hei alle mine lesere (sikkert veldig mange)!

Da har jeg også gjort det mest obligatoriske for alle utvekslingsstudenter, laget blogg! Blir nok flinkere etter hvert, foreløpig sliter jeg med å finne ut av det meste… Har heldigvis streik for tiden, så da har jeg mer enn nok tid til å finne ut av ting fremover!

Neste år skal jeg altså til Wales, nærmere sagt Cardiff, og avreisedatoen nærmer seg mer og mer… Alt har ikke gått helt opp for meg enda, men nå begynner  jeg bare å glede meg mer og mer!

Må vel slenge med et bilde også:

Gjengen!

 

Følg bloggen min med Bloglovin

Merket med , , , , , ,

3 thoughts on “Blogg!

  1. Anonym sier:

    dette blir spennende! gleder meg til å lese mer! fin layout også🙂

  2. Eva Hole sier:

    Halloen Inger, gleder meg til å følge bloggen din🙂
    Klem fra mamsen

Legg igjen en kommentar

